MEDLEM
år
435 trådar
Vildhästens Stall
Skicka PM
|
Av Akaya på Apr 22, 2017 19:10:14 GMT 1
|
|
|
Av Deleted på Apr 23, 2017 10:51:00 GMT 1
Lite svårbedömd då det inte ser ut att vara samma häst på alla bilder, angående premieringen nollade jag meriterna eftersom de inte är ordentligt utskrivna. I första hand meriter från tävlande här på SLF och SISF som räknas med, men hittar inte att han deltagit någonstans.Fly AwayPRE, ♂- Rastypisk 8/10p - Huvud 8/10p - Kropp 8/10p - Skritt 7/10p - Trav 8/10p Totala poäng: 39/50p - Klass I bedömdDomare: Star - Bedömd hos SLFFly AwayKlass I bedömd Avkommor: 7 st Meriter: 0 st Resultat: GDomare: Star - Bedömd hos SLF
|
|
MEDLEM
år
435 trådar
Vildhästens Stall
Skicka PM
|
Av Akaya på Apr 23, 2017 20:28:19 GMT 1
Lite svårbedömd då det inte ser ut att vara samma häst på alla bilder, angående premieringen nollade jag meriterna eftersom de inte är ordentligt utskrivna. I första hand meriter från tävlande här på SLF och SISF som räknas med, men hittar inte att han deltagit någonstans.Fly AwayPRE, ♂- Rastypisk 8/10p - Huvud 8/10p - Kropp 8/10p - Skritt 7/10p - Trav 8/10p Totala poäng: 39/50p - Klass I bedömdDomare: Star - Bedömd hos SLFFly AwayKlass I bedömd Avkommor: 7 st Meriter: 0 st Resultat: GDomare: Star - Bedömd hos SLF Alla bilder var på honom Vad menar du med inte ordentligt utskrivna? Har varit lite krux med det när jag flyttat hemsida, men sökte lite på slf och hittade ingen tråd där det stod mer specifikt hur jag ska skriva ut dem? Och har även sett andra stall som skriver på liknande sätt. Och de flesta utav dem har han tävlat på SLF, medan några är några arrangerade på gården (som har varit irl)
|
|