|
Av onedirection1d på Jul 13, 2014 22:23:40 GMT 1
BESIKTNING AV HÄST Sigge Sigges sida!Ella/ OneDirection1d Mina pengar med konto så tror jag du menade att man skulle visa hur mycket pengar man har. Besiktning begärd av: Ägare Får vi hitta anmärkningar: Ja det får ni, eftersom jag inte vet vad det är, menmen Lite större info om Sigge än vad som finns på hans sida. Sigge Kön: Valack Ras: Gotlandsruss Ålder: 16 år Storlek: 130 cm Frisk: Han har haft fång som 14 åring. Hantera: Han är väldigt gosig, men har hatar när man spänner sadelgjorden. Han älskar att få sötsaker så han kan hota med att bita av en fingrarna (överdrivet) när han känner att man har godis men inte ger det till honom. Att leda honom är inget problem. Men han kan lägga sig ner och vägra gå upp när man ska hämta honom ur hagen. Rida: Han är som sagt trög och om man använder spö på honom blir han bara vild eftersom har tycker att det kittlas. Han tycker det är tråkigt i paddocken och ridhuset eftersom han tycker att det bara går runt runt runt. Men i skogen så pinar han på bra som attan.
|
|
|
Av Deleted på Jul 29, 2014 9:39:06 GMT 1
Sigge Onedirection1d
Allmäntillstånd, hull, storlek [] Allmäntillstånd utan anmärkning [] Allmäntillstånd nedsatt [x] Överviktig [] Mager [] Utmärglad [] Övrigt [] Utan anmärkning
Munhåla, tänder [] Tandfraktur [x] Sår från tandhakar eller bett [] Övrigt [] Utan anmärkning
Cirkulationsorgan [] Blåsljud [] Övrigt [x] Utan anmärkning
Respirationsorgan [] Missljud vid auskultation (när man lyssnar på lungorna) [] Övrigt [] Utan anmärkning
Hud, hårrem, hovar [] Utslag [] Mjäll [] Mugg [] Sårskada [x] Hovförändringar [] Övrigt [] Utan anmärkning
Böjprov [] Hälta grad 1 - [] Vänster fram [] Höger fram - [] Vänster bak [] Höger bak [] Hälta grad 2 - [] Vänster fram [] Höger fram - [] Vänster bak [] Höger bak [] Hälta grad 3 - [] Vänster fram [] Höger fram - [] Vänster bak [] Höger bak [x] Utan anmärkning - [] Vänster fram [] Höger fram - [] Vänster bak [] Höger bak
Besiktning gjord av: Star [29/7-14] Pris: 500 Kr
|
|