|
Av Ekgården på Apr 3, 2015 11:42:33 GMT 1
|
|
MEDLEM
år
821 trådar
Stall Regnbåge
Skicka PM
|
Av alehajo på Apr 11, 2015 16:49:36 GMT 1
Stall Hästskon 1. Tysklindens Intermezzo, utan anmärkning 2.Kullens Zento, lättare hornhinneinflammation (grad 1) Jag skickar med ögondroppar som ska ges, 1 droppe i vardera öga morgon och kväll.Utsätt inte hästen för ljus förrän inflammationen försvunnit 3.Ensteds Tanji Mi Tanja, vitaminbrist (grad 1) Jag skickar med vitaminer till henne. Ges som tillskott i fodret, en gång per dag. Misstänker att det kan vara fällningssäsongen som gör henne trött. Du kan även ge henne ökad mängd kraftfoder. Kom tillbaka om problemen kvarstår. 4.Viljagårdens Galant, utan anmärkning
Kontrollering gjord av: alehajo [2015-04-11] Pris: 4000 Lp
|
|
|
Av Ekgården på Apr 11, 2015 17:01:52 GMT 1
Stall Hästskon1. Tysklindens Intermezzo, utan anmärkning 2.Kullens Zento, lättare hornhinneinflammation (grad 1) Jag skickar med ögondroppar som ska ges, 1 droppe i vardera öga morgon och kväll.Utsätt inte hästen för ljus förrän inflammationen försvunnit3.Ensteds Tanji Mi Tanja, vitaminbrist (grad 1) Jag skickar med vitaminer till henne. Ges som tillskott i fodret, en gång per dag. Misstänker att det kan vara fällningssäsongen som gör henne trött. Du kan även ge henne ökad mängd kraftfoder. Kom tillbaka om problemen kvarstår.4.Viljagårdens Galant, utan anmärkning Kontrollering gjord av: alehajo [2015-04-11] Pris: 4000 Lp Tack!
|
|