|
Av Agnes på Jan 10, 2015 18:58:26 GMT 1
KONTROLL AV HÄSTAgnesStallnamn + länk: Stall HimmelKonto: stallhimmel.weebly.com/konto1. Peggy, Inget 2. Ludde, Inget 3. Mentos, Inget 4. Ghost, Han har varit lite hängig de senaste dagarna och inte känts lika pigg och glad som vanligt. Jag har avstått ridning i tre dagar nu och ökat grovfodergivan. Han verkar inte ha ont någonstans, ömmar ingenstans och är inte svullen. Ögon och näsborrar rinner inte, slemhinnorna är som vanligt ljusrosa. Tempen är normal och ligger på 37,5 grader. Avfallet är normalt, han är vaccinerad och hovarna är fina. Vad är fel? 5. Troja, Hon är dräktig och beräknas föla våren 2015, vi har gjort en dräktighetskontroll. Annars inget. Får hittas: Grad 3
|
|
MEDLEM
år
821 trådar
Stall Regnbåge
Skicka PM
|
Av alehajo på Jan 11, 2015 20:25:24 GMT 1
Stall Himmel 1.Peggy, utan anmärkning 2.Ludde, Övervuxna/ojämna tänder(grad 1) Hans tänder har raspats till så de är jämna och fina igen 3.Mentos, utan anmärkning 4.Ghost, utan anmärkning Jag hittar inget fysiskt fel på honom, men det skulle ju också kunna vara något psykiskt. Prova med miljöombyte, annan boxgranne, ny hagkompis mm. Blir det inte bättre så får du komma tillbaka- 5.Troja, utan anmärkning Jag gjorde en kontroll av fölet också,det ser fint och friskt ut. Det är ett stoföl.
Kontrollering gjord av: alehajo [2015-01-11] Pris: 5000 Lp
|
|